Ruokavalio ei korvaa tai sulje pois mitään hoitoa tai lääkitystä. Luonnollisessa ruokinnassa ei ole kyse lääketieteellisestä hoidosta.

Mikäli koirallasi on jokin sisäelinsairaus, tai muuta terveydellistä ongelmaa, ole yhteydessä myös eläinlääkäriin, joka on perehtynyt raakaruokintaan. Parhaat tulokset saavutetaan yhteistyössä eläinlääkärin kanssa.

Tilaus-, toimitus- ja palautusehdot

Yleistä verkkokaupasta

NaturEk

Y-tunnus 1997519-0

Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin.

Hinnat

Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin, emmekä vastaa mahdollisista virheistä tuotetiedoissa.

Tilaaminen

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihin.

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteissa: holvi.com/shop/malinekblom, luonnollinenruokinta.fi tai malinekblom.fi.

Tilaaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tilauksen jälkeen sähköpostiosoitteeseen toimitetaan tilausvahvistus/kuitti, jossa näkyy tilauksen hinta, mahdolliset toimituskulut sekä tilatut tuotteet.

Tilauksen jälkeen tilaaja saa sähköpostitse tiedotteita ostamastaan tuotteesta sekä yrityksen palveluista ja tuotteista. Jokaisessa saamassasi sähköpostiviestissä on mahdollisuus poistaa oma sähköpostiosoite postituslistalta.

Maksaminen

Tuotteet ja niiden mahdolliset toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Verkkokaupassa voidaan maksaa yleisimmillä maksukorteilla sekä pankkipainikkeilla ja PayPal-palvelulla.

Fyysisten tapaamisten ja tapahtumien yhteydessä maksuvälineinä toimii verkkokaupan lisäksi myös MobilePay sekä SumUp maksupääte ja maksun voi suorittaa yleisimmillä maksukorteilla. 

Ravintokonsultaatio maksetaan sopimuksen mukaan verkkokaupassa, MobilePayllä tai SumUp maksupäätteellä tai -maksulinkillä.

Käytössä olevat maksunvälityspalvelut:

Holvi Payment Services Oy, SumUp Limited, MobilePay Finland Oy, PayPal Holdings Inc sekä Stripe Payments Europe Ltd.

Toimitustapa, fyysiset tuotteet 

Ravintokonsultaatio tapahtuu ennalta sovitun tavan mukaan puhelimitse, videoyhteydellä Zoom-sovelluksella tai fyysisenä tapaamisena.

Fyysiset tuotteet, kuten kirjat postitetaan pääsääntöisesti kerran viikossa. Mahdolliset toimituskulut on ilmoitettu tuotteen hinnan yhteydessä ja maksetaan tilauksen yhteydessä.

Tuotteet lähetetään painon ja koon mukaan joko kirjeenä, jossa on seurantamerkki tai postipakettina, josta saa lähetystunnuksen tarvittaessa. Toimitusaika on noin 4-7 arkipäivää ja voi vaihdella riippuen postin kulusta. Fyysiset tuotteet toimitamme ainoastaan kotimaahan.

Toimitustapa, sähköiset tuotteet 

Käyttäjätunnukset ja kirjautumislinkit verkkokurssille, rekisteröitymislinkit verkkotapahtumiin, e-kirjat ja muut sähköiset tuotteet toimitetaan tilauksen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen liitteinä tai linkkeinä. Asiakas vastaa siitä, että hänen sähköpostilaatikossa on tilaa uusille viesteille.

Linkkien, liitteiden tai käyttäjätunnuksen jakaminen on kielletty.  

Toimitustapa, tapahtumat ja luennot

Tilauksen jälkeen sähköpostiosoitteeseen toimitetaan tilausvahvistus/kuitti, jossa näkyy osallistumisoheet tapahtumalle tai luennolle. Tämä tilausvahvistus/kuitti toimii pääsylippuna tapahtumaan tai luennolle.

Palautusehdot, fyysiset tuotteet

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tuotteiden palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Noutamatta jäänyt paketti ei ole peruste palautukselle, ja kauppiaalle palautuneesta noutamattomasta paketista veloitetaan aiheutuneet kulut asiakkaalta.

Palautuksesta on ilmoitettava sähköpostitse viimeistään 14 päivää lähetyksen saapumisesta [email protected] Tilaus katsotaan vastaanotetuksi viimeistään 7 arkipäivää tilauksen saapumisesta.

Käsiteltyämme palautuspyyntösi saat sähköpostiisi ohjeet paketin palauttamiselle. Asiakas vastaa palautuksen lähetyskuluista. 

Emme vastaanota palautuksia yli 14 päivää kuluttua lähetyksen saapumisesta.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: Nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi, pankkitilinumerosi sekä kopio tilausvahvistuksesta. Rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton, käsittelyn ja hyväksymisen jälkeen. Jos tuotetta on käytetty, rahoja ei palauteta kokonaan.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi tuotteen toimittajan osoitteeseen [email protected]   

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä viipymättä, mutta viimeistään 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut Postissa tai Matkahuollossa, on tuotteesta tehtävä välittömästi paketin saatuasi reklamaatio Postiin tai Matkahuoltoon.

Palautusehdot, sähköiset tuotteet

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautuksesta on ilmoitettava sähköpostitse viimeistään 14 päivää tilauksen tekemisestä osoitteeseen [email protected] Liitä mukaan seuraavat tiedot: Nimesi, pankkitilinumerosi sekä kopio tilausvahvistuksesta. Rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen käsittelyn ja hyväksymisen jälkeen.

Peruutusehdot, tapahtumat ja luennot

Jos osallistuja peruu osallistumisensa aiemmin kuin yksi (1) vuorokausi ennen tapahtumaa, ei peruutuskuluja peritä ja osallistumismaksu palautetaan kokonaisuudessaan. Mikäli peruutus tehdään tämän jälkeen tai jätetään kokonaan tekemättä, pidätetään 100 % osallistumismaksusta peruutuskuluina. 

Esteen sattuessa voit antaa lippusi toiselle henkilölle, ilmoita tällöin kuka osallistuu tilallasi. Mikäli luennon järjestäjä peruu luennon ajankohdasta riippumatta, palautetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan.

Peruutusehdot, ravintoneuvonta

Ajanvaraus on peruutettava viimeistään vuorokausi ennen varattua aikaa. Peruuttamatta jääneestä ajasta veloitetaan 50 % palvelun hinnasta.

Pidettyjä konsultaatiotapaamisia tai -puheluita ei korvata jälkikäteen. Ota yhteyttä, jos konsultaation jälkeen jäi kysymyksiä tai epäselviä kohtia ohjeistuksessa.

Vastuu

Vastuu koiransa hyvinvoinnista on aina omistajalla, koiran ruokavaliosta, rodusta tai kasvattajasta riippumatta. Aivan kuten silloin, jos annat kasvattajan tai eläinlääkärin suosittelemaa kuivamuonaa, olet aina itse vastuussa siitä, että tarkkailet koiran hyvinvointia, painoa ja kasvua. Jos sinusta tuntuu, ettei käyttämäsi ruoka sovi, olet vastuussa siitä, että vaihdat ruoan sille sopivaksi, oli kyseessä sitten toinen kuivamuonamerkki, vaihto luonnolliseen ruokintaan sisällön tarkistus. 

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

NaturEk (Y-tunnus 1997519-0, Malin Ekblom) käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

 

Päivitetty 26.4.2021